30 zile fara limitari, apoi de la 10,9 €+TVA
Gestiunea stocurilor la indemana oricui, fara batai de cap
Stocuri, NIR (nota receptie si constatare de diferente), multiple gestiuni de tip en detail si en gros, fisa de magazie, bon de transfer intre gestiuni, bon de consum, raport de gestiune zilnic, balanta analitica a stocurilor etc.
Face NIR-uri pentru tine
De fiecare data cand primesti o factura de la un furnizor cu care esti conectat in Reteaua SmartBill, programul iti ofera posibilitatea de a emite NIR automat pe baza acesteia. Adio munca manuala!
Facturarea online e floare la ureche
Generezi facturi, chitante, avize, proforme, oricand, de oriunde. Rezolvi de la A la Z: emiterea, tiparirea, livrarea la client si contabil, incasarea, raportarea.
Nu e doar smart arata si bine
Interfata prietenoasa si usor de folosit simplifica mult fluxul complex al gestiunii stocurilor
Ai o solutie pentru orice situatie
Ai la dispozitie o serie de documente speciale petru situatiile atipice, cum ar fi ajustarea de stoc, returul la furnizor sau procesul verbal de transfer, astfel incat si in aceste cazuri sa ai o imagine clara asupra tranzactiei.
Iti intelegi toata afacerea din cateva rapoarte
Urmaresti si analizezi principalele tranzactii realizate impreuna cu documentele justificative corecte si complete. Ai la indemana rapoarte de business utile, cum ar fi “Raportul de profit pe produs” care permite sa analizezi rata de profit a fiecarui produs din stoc si sa iei decizii importante cu impact in dezvoltarea afacerii tale.
E ok sa faci modificari, SmartBill este flexibil
Atunci cand o situatie o impune, poti corecta orice tranzactie simplu si rapid, iar calculele se actualizeaza automat.
Stii oricand unde se duc banii tai
Poti analiza cu atentie cheltuielile realizate in timp real, astfel incat sa iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta.
Controlezi accesul in aplicatie
Poti da acces in aplicatie mai multor utilizatori care pot lucra simultan. Tu administrezi drepturile fiecarui utilizator in parte si esti permanent in control asupra accesului in aplicatie.
Documentele tale sunt in siguranta
Pentru siguranta datelor lucram cu cei mai buni: Amazon Web Services, iar serverele sunt configurate in mod specialpentru a fi sigure.Spre deosebire de propriul PC, in SmartBill nu iti poti pierde documentele datorita back-up-urilor automate, periodice si accesul la aplicatie este controlat de tine.
Ai liniste sa iti vezi de afacerea ta!
E floare la ureche sa faci promotii si reduceri de sezon
Listele de preturi speciale simplifica procesul si elimina riscul de erori atunci cand faci campanii de fidelizare a clientiilor.
Ai mai multe puncte de lucru? SmartBill e ideal
Creezi si gestionezi sediile secundare ale firmei tale. Fiecare sediu are rapoarte si utilizatori proprii, poate prelua configurarile sediului principal, dar poate fi personalizat (cote TVA, limbi, preferinte personale si generale, notificari).
Esti pe maini bune
Aplicatia te ghideaza pas cu pas si te notifica atunci cand apar schimbari de care trebuie sa stii: urmeaza sa depasesti plafonul de TVA, vinzi sub costul de achizitie, modificari ale cotei de TVA, cand ai atins stocul minim etc.
Iti faci clientii fericiti
Ai diverse modalitati prin care iti poti pastra clientii fericiti: termene de plata personalizate, emiterea de vouchere, preturi preferentiale etc
Gestiunea stocurilor la indemana oricui, fara batai de cap
Stocuri, NIR (nota receptie si constatare de diferente), multiple gestiuni de tip en detail si en gros, fisa de magazie, bon de transfer intre gestiuni, bon de consum, raport de gestiune zilnic, balanta analitica a stocurilor etc.
Face NIR-uri pentru tine
De fiecare data cand primesti o factura de la un furnizor cu care esti conectat in Reteaua SmartBill, programul iti ofera posibilitatea de a emite NIR automat pe baza acesteia.
Adio munca manuala!
Facturarea online e floare la ureche
Generezi facturi, chitante, avize, proforme, oricand, de oriunde. Rezolvi de la A la Z: emiterea, tiparirea, livrarea la client si contabil, incasarea, raportarea.
Nu e doar smart arata si bine
Interfata prietenoasa si usor de folosit simplifica mult fluxul complex al gestiunii stocurilor
Ai o solutie pentru orice situatie
Ai la dispozitie o serie de documente speciale petru situatiile atipice, cum ar fi ajustarea de stoc, returul la furnizor sau procesul verbal de transfer, astfel incat si in aceste cazuri sa ai o imagine clara asupra tranzactiei.
Iti intelegi toata afacerea din cateva rapoarte
Urmaresti si analizezi principalele tranzactii realizate impreuna cu documentele justificative corecte si complete. Ai la indemana rapoarte de business utile, cum ar fi “Raportul de profit pe produs” care permite sa analizezi rata de profit a fiecarui produs din stoc si sa iei decizii importante cu impact in dezvoltarea afacerii tale.
E ok sa faci modificari, SmartBill este flexibil
Atunci cand o situatie o impune, poti corecta orice tranzactie simplu si rapid, iar calculele se actualizeaza automat.
Stii oricand unde se duc banii tai
Poti analiza cu atentie cheltuielile realizate in timp real, astfel incat sa iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta.
Controlezi accesul in aplicatie
Poti da acces in aplicatie mai multor utilizatori care pot lucra simultan. Tu administrezi drepturile fiecarui utilizator in parte si esti permanent in control asupra accesului in aplicatie.
Documentele tale sunt in siguranta
Pentru siguranta datelor lucram cu cei mai buni: Amazon Web Services, iar serverele sunt configurate in mod specialpentru a fi sigure.
Spre deosebire de propriul PC, in SmartBill nu iti poti pierde documentele datorita back-up-urilor automate, periodice si accesul la aplicatie este controlat de tine. Ai liniste sa iti vezi de afacerea ta.
E floare la ureche sa faci promotii si reduceri de sezon
Listele de preturi speciale simplifica procesul si elimina riscul de erori atunci cand faci campanii de fidelizare a clientiilor.
Ai mai multe puncte de lucru? SmartBill e ideal
Creezi si gestionezi sediile secundare ale firmei tale. Fiecare sediu are rapoarte si utilizatori proprii, poate prelua configurarile sediului principal, dar poate fi personalizat (cote TVA, limbi, preferinte personale si generale, notificari).
Esti pe maini bune
Aplicatia te ghideaza pas cu pas si te notifica atunci cand apar schimbari de care trebuie sa stii: urmeaza sa depasesti plafonul de TVA, vinzi sub costul de achizitie, modificari ale cotei de TVA, cand ai atins stocul minim etc.
Iti faci clientii fericiti
Ai diverse modalitati prin care iti poti pastra clientii fericiti: termene de plata personalizate, emiterea de vouchere, preturi preferentiale etc
SmartBill Modul Cheltuieli
Ai o evidenta clara a facturilor platite catre furnizorii tai, avand mereu imaginea de ansamblu asupra cheltuielilor pe care le inregistreaza firma ta. Stii pe ce dai banii :)
SmartBill Modul Productie
Configurezi retete de produse pe care le poti modifica oricand doresti. In plus, raportul de productie descarca materia prima folosita si in acelasi timp incarca in gestiune produsele finite. Pentru o reteta de succes adauga SmartBill :)
Modul Cheltuieli
Ai o evidenta clara a facturilor platite catre furnizorii tai, avand mereu imaginea de ansamblu asupra cheltuielilor pe care le inregistreaza firma ta. Stii pe ce dai banii :)
Modul Productie
Configurezi retete de produse pe care le poti modifica oricand doresti. In plus, raportul de productie descarca materia prima folosita si in acelasi timp incarca in gestiune produsele finite. Pentru o reteta de succes adauga SmartBill :)
Suntem aici,
alaturi de tine
Avem cel mai bun suport dintre toate programele de facturare, gestiune, ERP si
contabilitate din Romania.
Ne gasesti la cloud@smartbill.ro sau 031.710.4215
Copyright 2007-2024 - Toate drepturile rezervate